اولین تلفن هوشمند با دو صفحه نمایش


یک سازنده تلفنهای هوشمند در روسیه تلفنی را وارد بازار روسیه، اروپا و خاورمیانه کرده است که دارای یک صفحه نمایش ال سی دی در یک سو و یک صفحه نمایش کاغذ الکترونیکی سیاه و سفید در سوی دیگر است.

یک سازنده تلفنهای هوشمند در روسیه تلفنی را وارد بازار روسیه، اروپا و خاورمیانه کرده است که دارای یک صفحه نمایش ال سی دی در یک سو و یک صفحه نمایش کاغذ الکترونیکی سیاه و سفید در سوی دیگر است.

تلفن هوشمند یوتافون که سال گذشته توسط شرکت روسی یوتا دیوایسز رونمایی شد از این هفته در روسیه وارد بازارهای فروش شده است و تا پایان سه ماهه نخست سال 2014 وارد 20 بازار اروپا و خاورمیانه می شود.

یک سو از این تلفن دو صفحه ای، یک ال سی دی 720 در 1280 استاندارد 4.3 اینچی است و در سمت دیگر یک صفحه نمایش جوهر الکترونیک با وضوح 360 در 640 قرار دارد.
جوهر الکترونیک در برخی ابزارهای الکترونیک مثل کتاب‌خوان‌های الکترونیک استفاده می‌ شود. در این نواوری و فناوری و اختراع بر خلاف تصویر روی مانتیورها، ال سی دی ها یا نمایشگرهای دیگر، تصویر با تابش نور ساخته نمی‌ شود و به جای تابش نور تصویر با انعکاس نور درست می‌شود.

 

 

صفحه ال سی دی برای مشاهده تصاویر، مرور صفحات اینترنتی و اجرای اپلیکیشنها به کار می رود اما صفحه جوهر الکترونیک به این منظور طراحی شده که همیشه روشن بماند و اطلاعاتی چون نقشه، اطلاعات تماس و پیامهای کوتاه و تقویم را نمایش دهد.
از سوی دیگر اطلاعات روی دو صفحه نمایش قابل اشتراک است. صفحات رنگی یکی از بزرگ و عظیمترین علتهای مصرف و خالی شدن باطری در تلفنهای هوشمند است، درحالی که صفحات جوهر الکترونیک چون صفحات کتاب خوان ها به انرژی کمتری نیاز دارند.

ولادیشلاو ماریتینوف رئیس شرکت یوتا دیوایسز بیان داشت و گفت که علاوه بر اپلیکیشنهای معمول صفحات نمایش رنگی این شرکت در نظر دارد اپلیکیشنهای خاصی چون برنامه های خواندن اخبار و ساماندهی اطلاعات برای صفحه کاغذ الکترونیک را نیز ارائه کند.
این تلفن با ارزش و قیمتی حدود 680 دلار عرضه شده است.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت22:11---21 آذر 1392
سلام وبلاگ خوبی داری داداش به وبلاگ من هم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



پنج شنبه 21 آذر 1392